Інтерактивний серіал Silent Hill: Ascension виходить вже два дні поспіль і розробники отримали тонну негативних коментарів. Більшість із них стосуються монетизації.
Студія Genvid, на перший погляд, створила прийнятну систему. Дивитися контент можна безкоштовно не лише у прямому ефірі, а й у записі. Участь в активності чату теж не вимагає грошових вливань.
Місцеву валюту – IP або «Очки впливу» гравці витрачають на прийняття рішень, нові стікери та косметику для власного аватара. Щоб заробляти IP, потрібно дивитися серіал, вирішувати головоломки та грати у простенькі міні-ігри. І ось тут Genvid спіткнулася.
Справа в тому, що безкоштовно користувачі мають доступ всього до 1 головоломки та 1 міні-гри. Решта прикрита шторкою з яскравою вивіскою Season Pass. Тобто доступ до цих активностей не отримати, доки не заплатиш реальних грошей.
Також багато хто нарікає на те, що люди з тугим гаманцем мають можливість змінювати хід історії за своєю примхою. Адже у голосуванні має значення кількість влитих IP, а гравці можуть купувати їх у необмежених кількостях. Втім, генеральний директор Genvid Джейкоб Навок (Jacob Navok) так не вважає.
Джейкоб Навок
Єдиний спосіб просунути непопулярний вибір — механіка «згуртування». Під час прямого ефіру кілька людей можуть скоординувати свої дії та витратити багато IP, щоб їх внесок помножився у 3–4 рази. Але «згуртування» активується на дуже короткий термін.
Також Навок нарік на те, що гравці недостатньо приділяють увагу показнику надії персонажів. Кожен герой серіалу має «Рівень надії», який знижується, коли з ним відбувається щось погане. Навок підтвердив, що саме ця механіка більшою мірою впливає на те, чи виживе герой чи помре. А ось роль QTE, які відбуваються наприкінці кожного епізоду,