Анонс ще одного платформера за «Принцом Персії» декого залишив у подиві. Самобутній візуальний стиль, геймплей у дусі Dead Cells і реліз в один рік із The Lost Crown — схоже, Rogue Prince of Persia залишилася незрозумілою через вищеназвані чинники. Розробники поспішили пояснити.
За новий проєкт відповідає студія Evil Empire. Ця команда раніше займалася розробкою DLC до Dead Cells і підтримкою рогалика — звідси і порівняння Rogue Prince з попереднім проєктом. Однак студія прямо говорить, що все буде інакше.
Метт уточнив, що в студії розуміють розгубленість фанатів, адже нехай і невелику, але все-таки главу в історії серії, доручили команді без великих досягнень. Хоутон каже, що вони збираються частіше публікувати подібні відео, щоб пояснити «якого біса взагалі відбувається».
Ідея створити роуглайт-екшен про Принца з'явилася на одній з Game Developers Conference. Пізніше Evil Empire прийшла до Ubisoft із презентацією власного бачення проєкту й отримала зелене світло.
Розробники вірять, що реліз у ранньому доступі позитивно позначиться на розвитку гри. Вони вже бачили, як ця модель спрацювала з Dead Cells, Hades, Subnautica і Slay the Spire та Baldur's Gate III.