У Kerbal Space Program 2 складна історія виробництва: після того, як франшиза потрапила до видавництва Take-Two, сиквелу двічі змінювали «батьків». І тепер, можливо, це трапиться втретє: деякі дані вказують, що нинішню студію розпускають.
Один із трудових законів США свідчить, що компанії, чисельність яких перевищує 100 співробітників, повинні попереджати про скорочення за 60 днів. Завдяки цьому стало відомо, що 28 червня Take-Two закриє якийсь офіс у Сіетлі.
У документах не уточнюють, який саме офіс закривається. Але в Сіетлі знаходиться Intercept Games - внутрішня студія Take-Two, яка очолює виробництво Kerbal Space Program 2. Тому деякі причетні стали переживати, що саме Intercept Games і збираються закривати.
Сайт Game Developer отримав офіційний коментар від Take-Two, але він складений хитро: компанія заявила, що її видавнича гілка Private Division продовжить підтримку Kerbal Space Program 2, але жодним чином не зачепила теоретичне закриття Intercept Games - не дала ні підтвердження, ні спростування. Коли Game Developer попросив уточнити долю Intercept Games, представник Take-Two лише відмахнувся фразою про те, що «більше додати нічого».
Take-Two зараз скорочує 5 % свого штату. Гіпотетично Intercept Games дійсно можуть закрити: середній онлайн Kerbal Space Program 2 у Steam нижчий за першу частину, а оцінки користувачів змішані — 57 % на момент написання новини (у першої частини — 95 %). Не схоже, що KSP2 є чим похвалитися.
Пологи у Kerbal Space Program 2 були болісні: спочатку сиквел віддали не творцям оригіналу зі студії Squad, а незалежній команді зі Star Theory. Через два роки розробки Take-Two спробувала поглинути Star Theory, але та відмовилася. Тоді заради KSP2 видавництво відкрило внутрішню студію