Стрімер DrMick набув популярності у соціальних мережах і на Twitch, розбираючи характери персонажів ігор з погляду професійного психолога. У звичайному житті блогер допомагає людям зберегти шлюб та сім'ю. І на його думку, Dragon Age: Origins – найкращий проект, який дозволяє гравцеві розвинути навички спілкування.
У цьому плані рольова гра 2009 року обійшла Mass Effect, Grand Theft Auto V, Red Dead Redemption 2 і навіть The Last of Us. У розмові з журналісткою з PC Gamer доктор Мік пояснив свою думку і навів кілька прикладів.
Доктор Мік
В Origins, на відміну від пізніших ігор BioWare, користувач бачить повністю написані варіанти відповідей, а не просто вибір між «Так», «Ні» та сарказмом. Це змушує гравця аналізувати весь контекст діалогу та уважно слухати співрозмовника, що можна порівняти з тим, як люди спілкуються в реальному житті.
Заслуга Origins не лише у прописаних репліках. Мік зазначає, що автори дуже реалістично змоделювали поведінку персонажів. Наприклад, компаньйон Стен виглядає загрозливо через зовнішність і небагатослівність. Коли в одній зі сцен він просить чітких відповідей від головного героя про плани перемоги над Архідемоном, більшість гравців намагаються вибрати варіанти з поясненнями.
Але найефективнішою стратегією з погляду психолога буде вибір протилежного підходу. «Я тут не для того, щоб справити на вас враження», — фраза, яка багатьом здається різкою, насправді призводить до максимального схвалення від Стена, тому що персонажі з таким типом особистості шукають таких самих впевнених лідерів.
На прикладі поведінки Морріган психолог пояснює, як працювати зі своєю самооцінкою. Також він зазначив, що розробники чудово демонструють роботу міжособистісних конфліктів усередині колективу, коли йдеться