Square Enix підбила підсумки фінансового кварталу, що завершився 30 червня. У звіті компанія не тільки опублікувала великі цифри, але й пояснила, чому вирішила позбутися західних студій.
Почнемо із фінансових показників. Якщо коротко, заробіток Square Enix знизився, а MMO-сегмент уперше перевищив прибутки від одиночних ігор. Детальніше:
Скрытое содержимое
Щодо розлучення з Crystal Dynamics і Eidos, у розмові з інвесторами Square Enix пояснила свої мотиви. Вона побоювалася, що проекти цих студій негативно вплинуть продажу інших її ігор.
Крім того, прощання із західними активами – лише перший етап у перебудові бізнесу Square Enix. Як другий крок компанія перегляне портфоліо зі своїх студій і вирішить, чи викуповувати їх у повне володіння або дозволити іншим організаціям отримувати в них частки. Так SE має намір підвищити ефективність використання капіталу.
На думку аналітика Девіда Гібсона (David Gibson), подібні заходи спростять розподіл та переміщення ресурсів між студіями Square Enix. Він припустив, що тепер компанія переважно зосередиться на японських іграх.
Нагадаємо, покупцем Crystal Dynamics та Eidos стала Embracer Group. Холдинг придбав студії за 300 мільйонів доларів. Очікується, що операція закриється до кінця 2022-го.