Square Enix має звичку сильно завищувати очікування з продажу своїх ігор. Наприклад, Tomb Raider і Hitman: Absolution усередині компанії вважаються провальними, хоча їхні тиражі перевищили кілька мільйонів копій. Схоже, з виходом Final Fantasy XVI видавець стримав запити.
Нагадаємо, тираж шістнадцятої Final Fantasy перевалив за 3 мільйони копій за тиждень після релізу. Тим часом Final Fantasy VII Remake купили понад 3,5 мільйони разів лише за три дні. Final Fantasy XV набрало 5 мільйонів реалізованих одиниць у перший же день — проект відразу стартував на PlayStation 4 і Xbox One.
Square Enix повідомила IGN, що розцінює результати Final Fantasy XVI як «дуже сильні». За словами компанії, гра чудово продалася, якщо оцінювати загальну кількість PlayStation 5 у світі. У листі розробники наголосили, що кількість активованих PS4 на момент старту того ж ремейку Final Fantasy VII відрізняється від числа активованих PS5 на момент виходу шістнадцятої частини.
З листа SE
Чому Square Enix взагалі вирішила дати коментар на цю тему? Обговорення про «невдачу» Final Fantasy XVI спровокували чутки про малу кількість передзамовлень, а також статтю Bloomberg про різке падіння продажів шістнадцятої частини в Японії вже другого тижня після релізу. Однак реальна картина далеко не така похмура, якою могла здатися. На це вказує і нещодавній коментар продюсера гри Наокі Йосіди (Naoki Yoshida) про те, що «геймери просять добавки». Якби результат «фіналки» не задовольнив видавця, студія не стала б розглядати можливість випустити DLC.
На думку аналітика Луїзи Вулдрідж (Louise Wooldridge) з Ampere Analysis, у Final Fantasy XVI все справді непогано. Тайтл зайняв шостий рядок у списку за найбільшою кількістю активних користувачів на PS5 за