Нещодавно Джуліан Геріті (Julian Gerighty) поговорив із співробітниками GamesRadar+, і журналісти поцікавилися його думкою про криву складності бойовика. Розробник не заперечував очевидного і визнав, що в перших завданнях дизайнери відверто перемудрили.
Геріті пояснив, що складність у подібних сегментах не просто для краси – вона покликана тримати користувача у постійній напрузі. Але щось пішло не так.
Творчий директор, нагадаємо, нещодавно зізнався, що його розчарували оцінки Outlaws на Metacritic. Тоді ж він зазначив, що йому та його команді набагато важливіше реакції простих геймерів, а не журналістів. З урахуванням подібних одкровень не дивно, що Геріті так трепетно ставиться до відгуків та вражень аудиторії.
Star Wars Outlaws, нагадаємо, вийшла 30 серпня на PC, PlayStation 5 та Xbox Series X/S. Гра не захопила широку публіку, але загалом сподобалася фанатам легендарної космічної саги «Зоряні війни». Щоправда, навіть шанувальники зазначили, що Ubisoft і Massive Entertainment варто приділити більше уваги поліруванню бойовика — він виявився напрочуд сирим і забагованим.