Видавець Activision опублікував результати дослідження, яке підтвердило необхідність існування в іграх системи матчмейкінгу, що базується на навичках користувачів (SBMM). Аналітики стверджують, що відключення цих обмежень призведе до відтоку гравців.
Тема SBMM хвилює багато спільнот, але найгучніше претензії до підбору звучать серед фанатів Call of Duty та Apex Legends. Система завжди намагається зібрати гравців у лобі так, щоб шанси на перемогу у кожної з команд були близько 50 %. Що в цьому поганого? Якщо пояснювати швидко і просто: що більш вражаючі індивідуальні навички ви демонструєте (кількість убивств, серії перемог і т. д.), то більше шансів, що система поставить вам у команду недосвідчених новачків. І тягнути доведеться самому.
Схоже, у Activision вирішили на практиці перевірити, чи шкідливий SBMM так, як про це говорять гравці та блогери. На початку 2024 року розробники Call of Duty: Modern Warfare III в таємниці розділили всіх гравців у Північній Америці на дві половини. У першій (тестовій) - SBMM послабили, зробивши підбір гравців менш залежним від навичок, у другій (контрольній) - систему залишили без змін.
Результати підтвердили побоювання менеджерів Activision. Близько 10 % гравців тестової половини стали повертатися до MWIII частіше протягом двох тижнів. Це були ті найдосвідченіші геймери, які за рахунок особистих скілів стали більше перемагати. А що з рештою 90 % гравців? Вони стали запускати шутер все рідше.
У Activision зазначили, що якби SBMM вимкнули зовсім, то при такій тенденції через кілька місяців база гравців спорожніла б. Повідомляється, що вони провели і протилежне тестування, коли SBMM робили ще нещаднішим. І це призвело до протилежного результату — 80 % гравців стали запускати шутер