Польська студія Covenant.dev ось-ось випустить свій містобуд з елементами RTS та слов'янським колоритом Gord. У Мережі вже з'явилися огляди критиків на гру та думки журналістів розділилися.
На момент публікації новини у Gord 66 балів на OpenCritic (рекомендують 55% критиків) та 75 балів на Metacritic (версія для PlayStation 5). Рецензенти відзначили цікавий візуальний стиль та гарну роботу над звуком. Місцеві болота та ліси – справді страшні нетрі, в які не хочеться лізти, але це необхідно для виживання. Також журналістам було цікаво розумітися на місцевій механіці божевілля. Розум — важливий параметр за яким потрібно постійно стежити і вчасно піклується про жителів племені за допомогою магії, відпочинку або кухля медовухи.
Розчарувало багатьох — одноманітність і рутинність геймплею. Зазвичай у містобудівних симуляторах, навіть зав'язаних на виживання, гравці отримують задоволення спостерігаючи, як їхнє поселення розростається та відкриває нові технології, закони чи інші шляхи розвитку. У Gord гравець на кожному рівні повинен починати все спочатку. Забравши можливість спостерігати за розвитком міста, розробники не запропонували нічого натомість. Щоразу рутинно гравець ставить одні й самі будівлі в тому самому порядку.
Також журналісти звернули увагу на слабку реалізацію моральних проблем. У грі можна віддати в жертву босу, наприклад, дитину, яка нещодавно народилася в племені. Це допоможе уникнути складної битви. Але цей вибір не працює, тому що Gord мало приділяє уваги тому, що відбувається усередині поселення, гравець не прив'язується до своїх підопічних. Тому віддати дитину, від якої користувач все одно відмовився б через пару хвилин, тому що взяти на новий рівень можна не всіх поселенців, — не моральна дилема, а