Аналітики з компанії Data.ai опублікували звіт за підсумками 2022 року. Споживчі витрати на мобільних іграх досягли $110 мільярдів, що на 5% менше, ніж у попередньому році.
За даними звіту, найбільше витрачають гравці з Китаю — $42,4 мільярда. На другому місці — США із $24,02 мільярда. Далі Японія, Південна Корея та Німеччина. Найбільше покупок було зроблено в Honor of Kings, Genshin Impact та Candy Crush Saga.
Також аналітики надали інформацію про кількість завантажень. Користувачі смартфонів по всьому світу завантажували ігри до 90 мільярдів разів. Цей показник на 8% більший, ніж у попередньому році.
Рейтинг завантажень мобільних ігор по країнах:
Найприбутковішим жанром у сегменті вважаються рольові ігри, такі як Genshin Impact. Вони принесли творцям 2022 року $25,5 мільярда по всьому світу. Стратегії посідають друге місце з виручкою $12,1 мільярда. Далі — «Три в ряд» із $8,7 мільярда та казино з $8,7 мільярда.