Кендлкіп — стародавня фортеця-бібліотека і головний оплот знань усього Узбережжя Мечів. Там починав свій шлях ваш персонаж у першій Baldur's Gate, і туди ж у якийсь момент хотіли завести нас автори третьої Baldur's Gate.
Про це розповів провідний сценарист триквела Адам Сміт (Adam Smith).
Адам Сміт
За словами Сміта, від ідеї довелося відмовитися, тому що Кендлкіп не вписувався в географію пригоди — було незрозуміло, як додати цю бібліотеку-підземелля, не порушуючи темп оповіді. У якийсь момент розглядався варіант, що герої потраплять до Воріт Балдура, а потім підуть звідти кудись іще, але врешті-решт автори вирішили, що кульмінація другого акту підштовхує залишатися в місті до самого фіналу.
Адам Сміт
Утім, навіть без Кендлкіпа в Baldur's Gate III досить багато відсилань до попередніх частин — від деяких персонажів (на кшталт Мінська і Джахейри) і до окремих предметів, зокрема й книжок з описами сюжету першої та другої ігор серії.