Студія Starbreeze опублікувала перший ролик із циклу щоденників розробки шутера Payday 3. Автори розповіли про нововведення у грі порівняно з попередніми частинами серії.
Розробники переглянули свій підхід до створення пограбувань. Раніше практично будь-яка справа в Payday була розбита на дві фази: тиху та гучну. Гравці могли пройти завдання, не піднімаючи шуму, або відбиватися від хвиль спецназу, що наступає, якщо стелс провалився.
Тепер місії у грі влаштовані інакше. Початковий тихий етап залишився на своєму місці. Однак, якщо гравці зробили невелику помилку, то запускається фаза пошуку. Охорона в цьому режимі активно шукатиме гравців і щось підозрюватиме, але без оголошення тривоги.
Але якщо гравці знову схиблять, то зчиниться шум і на місце прибудуть перші поліцейські. Тут починається третя фаза – переговори. Гравці можуть використовувати заручників, щоб виграти час до великомасштабного штурму. Але є й інший шлях — залишити цивільних, аби пізніше обміняти на ресурси. Наступна та остання фаза знайома всім — штурм та хвилі атакуючих поліцейських.
Переміщення місця дії гри до Нью-Йорку тісно пов'язане з сюжетом триквела. Перші місії відбуватимуться на околицях мегаполісу, але з просуванням кампанії гравці відкриють контракти в різноманітних локаціях по всьому місту.
Спочатку гравцю будуть доступні чотири класичні персонажі: Чейнс, Даллас, Хокстон і Вульф. Також у ростер додали ще двох поки невідомих грабіжників. Фанати серії безперечно помітять, що герої змінилися, на них вплинули сюжетні події з попередніх ігор.
Розробники зазначили, що планується додавання нових персонажів та безліч кросоверів. Але вони пообіцяли, що постараються дотриматися тону серії, коли додаватимуть героїв.
Також у гру додали нову