Kinetic Games оновила план розвитку кооперативного хорору Phasmophobia. Судячи з нього, гравців чекає багато нового: від змінених примар до переробленої системи погоди.
Дорожня карта містить не лише наміри, а й пункти з виконаною роботою. Якщо порівняти початкові плани з підсумковим результатом, можна побачити, що виконано в повному обсязі обіцянки. Наприклад, фахівці Kinetic Games пояснили, що перегляд VR-складової зайняв більше часу, ніж очікувалося, тому створення рівнів складності, що налаштовуються, довелося відкласти.
Щоб подібних неприємностей більше не траплялося, у відредагованій дорожній карті команда заклала більше часу на випадок, якщо щось забуксує. «Якщо ж справи підуть добре, значить, ми зможемо випередити графік і випустити оновлення раніше», - написали розробники.
Скрытое содержимое
Як тепер виглядає майбутнє Phasmophobia ?
Скрытое содержимое
Девелопери уточнили, що вересневий апдейт із налаштуванням рівня складності вийде великим. «Ми включили в нього безліч додаткових штук і навіть трохи вам на радысть», - поділилася Kinetic Games. Приховані деталі незабаром покажуть у трейлері патча.
Перегляд системи рівнів команда називає найбільшим програмним та художнім оновленням за історію Phasmophobia. Повністю перероблять багато систем, моделей та анімацій. Ці нововведення розіб'ють на невеликі апдейти, щоб спільноті не довелося чекати кілька місяців.
Останнім апектом, що вимагає реконструкції, є хорор-складова. Девелопери змінять усі моделі привидів, накинуть ефекти, додадуть нові події, звуки та взаємодії, щоб сильніше налякати геймерів.
Раніше Kinetic Games провела опитування серед шанувальників Phasmophobia, з якого з'ясувалося, що гравцям не подобаються масштабні локації. Фахівці прислухалися до