PR-машина HBO і PlayStation Productions набирає обертів напередодні прем'єри серіалу The Last of Us. Сценарист і продюсер шоу Крейг Мейзін (Craig Mazin) сходив у гості до ComicBook, де розповів про важливу відмінність між іграми та екранізацією.
Знайомі з історією Джоела та Еллі знають, що спори кордіцепсу смертельно небезпечні. Якщо вдихнути їх, спори захоплять тіло жертви і поступово перетворюватимуть його на агресивного зараженого. Особливо багато спор у замкнутих та темних приміщеннях. Однак у серіалі вірус поширюватиметься в інший спосіб.
Крейг Мейзін поділився, що під час роботи над адаптацією йому та Нілу Дракманну (Neil Druckmann) довелося пройтися всіма аспектами гри, щоб вирішити, що принесе користь шоу, а що лише завадить. У той час як головні сюжетні епізоди та частина менших деталей благополучно перебралися в екранізацію, спори залишилися тільки в іграх. Від них довелося відмовитися через їхню всюдисущість.
Крейг Мейзін
Тому авторам довелося викручуватися. Якщо вірити продюсеру, команді вдалося знайти цікавий спосіб розповсюдження грибка. Але наслідки його діяльності залишились у шоу без змін.
Серіал вибудовують таким чином, щоб незнайомі з оригіналом глядачі легко вникали в контекст того, що відбувається, — для розуміння сюжету необов'язково грати в The Last of Us. Сценарист не втратив можливості, щоб детальніше описати День спалаху. Про нього аудиторія почує не лише з вуст Джоела — шоу повторить і знайомий пролог, але зробить його трохи довшим. Якщо вірити виконавцю ролі Томмі Гебріелу Луна (Gabriel Luna), ми дізнаємося більше про життя Джоела та його рідних до початку пандемії.
Адаптація The Last of Us стартує 15 січня на HBO Max. Перший сезон складається з дев'яти епізодів за годину. Однак вступна