Surgent Studios, що створила метроідванію Tales of Kenzera, довелося розлучитися з «більш ніж дюжиною розробників». Спочатку повідомлення про це підхопили ЗМІ, а потім неприємним анонсом поділилася і сама компанія.
Звільнені співробітники почали розповідати про те, що трапилося, до офіційного підтвердження від Surgent. Роботу втратили відразу кілька людей, включно з левел-дизайнером Пітером Брісборном (Peter Brisbourne). Він написав таке: «Розділ під назвою „Піт працює в Surgent Studios“підійде до завершення в кінці місяця». Подібні пости опублікували технічний художник Джордан Смі (Jordan Smee), продюсер Люк Гайнс (Luke Hines), інший продюсер Філіп Смай (Phillip Smy) та інші.
Пізніше в екс-твіттері з'явився запис від імені самої Surgent Studios: «На превеликий жаль, Surgent приєдналася до зростаючої кількості ігрових студій, що зіштовхнулися зі звільненнями в цьому році». Якщо вірити тексту поста, під скорочення потрапили понад дюжину людей. У профілі команди на LinkedIn зазначено, що її штат може налічувати до 50 співробітників. Якщо для прикладу взяти максимальну кількість зайнятих у Surgent, то скорочення торкнулися приблизно 25 % працівників студії. І це за грубими підрахунками!
За словами засновника фірми Абубакара Саліма (Abubakar Salim), це рішення завдало йому багато болю. Наразі вся увага колективу спрямована на підтримку звільнених, тому Салім поділився профілями своїх уже колишніх колег. Він сподівається, що їм вдасться скоріше знайти нове місце роботи.
Скорочення в Surgent відбулися за кілька місяців після релізу Tales of Kenzera: ZAU. Нагадаємо, критики і прості геймери тепло зустріли метроідванію, проте великими продажами, судячи з кількості призначених для користувача відгуків та пікового онлайну в Steam,