Минулого тижня з'явилася новина, що Valve не публікує у Steam ігри, в яких присутні згенеровані нейромережею зображення, музика та інші матеріали. Нарешті компанія дала офіційний коментар щодо ситуації.
Позицію Valve озвучила Кейсі Ейтчісон (Kaci Aitchison), відповідальна за маркетинг та зв'язки з громадськістю в організації. За її словами, підопічні Гейба Ньюелла (Gabe Newell) все ще вивчають ШІ-інструменти, що постійно розвиваються, і намагаються грамотно відобразити існування цієї технології в правилах публікації. Valve не має наміру відлякувати розробників від використання нейромереж для створення ігор — компанія лише хоче переконатися, що автори мають необхідні права на всі асети.
Кейсі Ейтчісон
Простіше кажучи, зараз процес розгляду продуктів у Steam є відображенням поточного законодавства США про авторське право. У Valve наголосили, що коли політика та закони щодо ШІ оновлюватимуться, зміни відбудуться і в правилах компанії. За словами Ейтчисон, фірма тільки вітає і заохочує інновації у сфері відеоігор, а ШІ та нейромережі мають допомогти створити нові та захоплюючі проекти. Важливо, щоб для цього девелопери купували необхідні ліцензії та не порушували авторських прав.
Не дивно, що Valve з обережністю ставиться до нейромереж та згенерованого ними контенту. Наприклад, у музичній індустрії вже є випадки, коли стримінгу доводилося відбиватися від правовласників через контент, створений ШІ. Після скарг Universal Music Group, Spotify, Apple Music та інші платформи видалили із сервісів пісню, в якій імітуються голоси Дрейка та The Weeknd.