Harold Halibut — інді-довгобуд, який насамперед підкуповує зовнішнім виглядом: спеціально для гри зробили реальні версії персонажів і декорацій, а потім їх оцифрували. Наскільки добре все вийшло, ми дізнаємося вже ось-ось — Harold Halibut вирушає в реліз.
Головний герой — Гарольд, асистент Жанни. Йому підвертається якась нечувана можливість, яка допоможе Жанні здійснити свої плани. При цьому, схоже, на роль обраного Гарольд не претендує і залишиться простим лаборантом, який спостерігає за великими подіями злегка віддалік.
Процес створення моделей.
Перші огляди у Harold Halibut позитивні — 78 зі 100. Деякі з критиків пишуть, що у гри абсолютно точно є унікальна чарівність, проте сценарій складено невдало: яскраві моменти (зокрема з душевною філософією, щирим теплом і смішними жартами) тонуть у надмірній обережності та затягнутості, немов дивишся вигадану 22-сезонну турецьку мильну оперу з самої Harold Halibut.
Крім того, зазначають, що гра дуже «кіношна»: майже весь процес будується навколо діалогів і ходіння — геймплея та інтерактивності тут мало. Це не обов'язково погано саме по собі, але через це затягнуті секції здаються ще більш затягнутими