Минулими вихідними пройшла закрита «бета» Diablo IV, тому форуми та соцмережі наповнили відгуки геймерів про нові пригоди в Санктуарії. Старт раннього доступу супроводжували неполадки, але після низки виправлень користувачі змогли насолодитися грою повною мірою.
Нагадаємо, геймерам було доступно три класи (варвар, чарівник та розбійник), дозволялося пройти весь пролог та перший акт, а розвинути персонажів можна було до 25 рівня.
Судячи з реакції спільноти, Diablo IV справила на людей приємне враження, проте у екшен-RPG знайшлися недоліки. Нижче зібрали головне з оглядів користувачів:
У розмові з порталом NME генеральний менеджер Diablo Род Фергюссон (Rod Fergusson) заявив, що багато проблем технічного характеру, на які скаржилися гравці, не доживуть до повноцінного релізу. Він підкреслив, що за лише вихідні Blizzard викотила шість хотфіксів і виправила купу проблем. Він також нагадав, що бета-версія не прирівнюється до демо-версії, тому можуть зустрічатися різні помилки. "[Геймерам] важливо розуміти, що вони допомагають нам краще підготуватися до повноцінного запуску", — сказав Фергюссон.
Крім того, Blizzard поділилася , що під час закритого бета-тестування понад мільйон гравців розвинули своїх персонажів до 20 рівня і заробили рюкзак із вовченятком.
Користувачі мають шанс докачати героя і дати притулок щеняті під час відкритої «бети», яка стартує 24 березня о 10:00 і завершиться 27 березня о 21:00. Завантажити гру раніше вийде з 22 березня, 18:00. Також з'явиться можливість випробувати класи друїду та некроманта.
Повноцінний реліз Diablo IV намічено на 6 червня. Платформи — ПК (Battle.net), PlayStation та Xbox.