Xbox хоче стати головною геймерською платформою, але для цього потрібно заручитися підтримкою Японії — одного з найбільших ігрових ринків як за покупцями, так і за досвідченими розробниками. Філ Спенсер (Phil Spencer) та його команда не кидають спроб подружитися з японською індустрією.
В інтерв'ю для Game Watch Спенсера запитали: чи варто чекати від Xbox нових унікальних японських ААА-ігор, приблизно як Lost Odyssey або Blue Dragon з Xbox 360. Якщо коротко, Спенсер відповів таке:
Scalebound — один із великих провалів Xbox на японському напрямку. Гра робила PlatinumGames ексклюзивно для Xbox One, справа дійшла до демонстрацій на виставках, але…
У Xbox погано складаються стосунки з японським ринком. Microsoft намагається закріпитися в країні ще з оригінального Xbox — наприклад, на консолі з'являлися японські ексклюзиви на кшталт Dead or Alive 3, Phantom Dust або перезапуску Ninja Gaiden. Але сімейство Xbox все одно не вкоренилося: за даними Famitsu, поточний продаж Xbox Series в Японії (490 000 одиниць) майже в десять разів відстає від PlayStation 5 (4 280 000 одиниць) і в 60 разів — від Nintendo Switch (31 000 000 одиниць) ).
Останній японський ексклюзив Xbox – Hi-Fi Rush від Tango Gameworks, яка на звання AAA не претендує. Зараз Microsoft займається неназваним проектом разом із Хідео Кодзимою (Hideo Kojima).