Як доповідає репортер The Washington Post Михаїл Климентов (Mikhail Klimentov), у стінах Riot Games працювали відразу над двома файтингами. І якщо більш традиційна 2XKO непогано себе почуває, то друга гра не дожила до анонса.
Якщо вірити журналісту, студія розробляла проєкт із кодовою назвою Pool Party. Це платформний файтинг із героями всесвіту League of Legends, схожий на Super Smash Bros. Прототип був скасований наприкінці травня — на той момент над ним працювали 70-80 осіб. Лише половині співробітників з цього числа запропонували переключитися на інші проєкти всередині Riot.
Спочатку Pool Party замислювалася як кіберспортивна дисципліна, тому і складність у неї повинна була бути відповідна. Однак з часом команда вирішила змістити фокус на більш казуальну аудиторію і приправити файтинг елементами з ігор для вечірок. Ця зміна не припала до душі деяким членам команди.
Чому Riot зрештою відмовилася від Pool Party? Частково це рішення зумовлене переоцінкою споживчого інтересу до конкурента Smash Bros. Близькі до розробки джерела повідомили, що керівників студії налякала ситуація з MultiVersus - ще одним платформним файтингом, але з героями франшиз Warner Bros. Її показники вони визнали провальними, що підкосило впевненість у Pool Party.
Скасована Pool Party ніяк не пов'язана з 2XKO, яка готується, — її розробка триває, а реліз заплановано на 2025 рік. Тестування гри почнеться 8 серпня в обмеженому переліку країн.