Жак-Беллете запевняє, що дітище Rogue Factor різко відрізняється від сучасних екшен-адвенчур, які ведуть гравця за руку і подають йому на блюдечку всю інформацію. У Hell is Us немає міні-карти, а компас, як і належить, вказує лише боку світла. Щоб орієнтуватися на місцевості, потрібно розраховувати лише на свою спостережливість та поради місцевих мешканців.
Цієї філософії автори дотримуються і в дизайні загадок. Ви будете надані самому собі, і Ремі не почне бурмотити підказки, якщо вивчення пазла затягнеться. Як приклад головоломки директор показав підземелля з написами стародавньою мовою, які перекладає дрон-помічник.
Дослідження світу – лише половина гри: інша її частина – битви з монстрами. За словами Жака-Беллете, Hell is Us не така хардкорна, як соулслайки, але в битвах доведеться використовувати всі доступні інструменти — різні види холодної зброї, здібності дрону та барвисті спеціальні атаки.
Hell is Us стартує в 2025 році на ПК (Steam), PlayStation 5 та Xbox Series.