Нагадаємо, Halo Infinite зібрана на власному рушії 343 під назвою Slipspace Engine. Почасти саме його звинувачували в перенесенні гри на рік в останній момент і повільному впровадженні пострелізного контенту. За словами глави студії П'єра Хінце (Pierre Hintze), перехід на Unreal має розв'язати частину з цих проблем, а також полегшити набір нових співробітників.
Тим часом арт-директор Кріс Меттьюз (Chris Matthews) зазначив, що деяким компонентам Slipspace вже майже 25 років.
Щодо нових проєктів, наразі в стінах студії працюють одразу над кількома іграми на UE5. Однак Хінце вважає, що звістки про них з'являться ще нескоро. Він хоче, щоб розробники витрачали менше часу на беззмістовне просування ігор: «Ми повинні робити більше, а говорити — менше». Студіям варто розповідати про ті речі, які вже зроблені, і відходити від постійних тизерів того, що лише може бути, впевнений керівник. Поки ж усі анонси будуть зосереджені навколо Halo Infinite.