У Мережі розкопали новий патент від Activision. В об'ємному документі йдеться про технологію, яка дозволить організовувати «необмежені ігрові сесії» (UGS). Компанія має намір створити систему, яка підтримуватиме тривалі матчі доти, доки хоча б один їхній учасник перебуває в Мережі.
Звичайні ігрові сеанси завершуються через певний час. А з системою від Activision користувачі можуть приєднуватися до матчу, що вже йде, і залишати його в будь-який час. На думку компанії, такий підхід вирішить відразу кілька проблем. Наприклад, геймер, що відвалився через погане з'єднання, вільний легко повернутися в той же поєдинок, також зникне вікно підбору гравців — часом цей процес займає дуже багато часу.
Приклад роботи необмеженої ігрової сесії.
Механізми нарахування очок з параметрами, що ґрунтуються на часі.
Демонстрація влаштування системи.
Документ свідчить, що система регулюватиме баланс, якщо виявить значну відмінність у навичках команд. Наприклад, якщо група недосвідчених геймерів сильно відстає по очках, гра накине їй бонусів або змінить команду частини людей.
Наголошується, що необмежені ігрові сесії відрізняються від MMO та віртуальних світів. UGS автоматично закриваються, коли всі геймери покинули її, тоді як у MMO життя може продовжуватись і без присутності користувачів. Якщо спиратися на текст патенту, битви в UGS можуть тривати тижні або роками.