За словами розробників, Hopetown поєднує емоційну глибину Disco Elysium із філософськими темами та складним оповіданням Planescape: Torment. Над грою працює Петро Соболевск (Piotr Sobolewsk) — якщо вірити Longdue, він зробив помітний внесок у створення геймплейних механік «Диско». Соболевск застосовує свій досвід, щоб встановити нову планку для сюжетних RPG.
Одна з центральних особливостей Hopetown — система «психогеографії». "… Емоції, спогади і бесіди замінюють собою традиційні механіки на кшталт ключів і важелів, стаючи інструментами, які відчиняють двері, змінюють ландшафт і впливають на стосунки", — пишуть автори. Вам доведеться не тільки розв'язувати загадки і збирати предмети, а й занурюватися в понівечену душу протагоніста.
До Hopetown причетні сім фахівців, які займалися різними аспектами Disco Elysium, включно зі сценарієм, світом і звуковим дизайном. До виробництва також залучили ветеранів індустрії, в чиїх портфоліо числиться серія «Відьмак».
Longdue планує запустити кампанію зі збору коштів на розробку Hopetown. Ті, хто зареєструються на сайті команди і заздалегідь виявлять бажання підтримати проєкт, отримають доступ до ексклюзивних нагород. Їх роздадуть незадовго до старту кампанії.