Assassin's Creed Mirage запропонує більш особисту історію та відмовиться від RPG-елементів разом із широким відкритим світом — два останні пункти вперше з'явилися в серії після релізу Assassin's Creed Origins у 2017 році. За словами творчого керівника Стефана Будона (Stéphane Boudon), на повернення до коріння вплинули фанати.
Після Origins світло побачили Odyssey і Valhalla - вони продовжили рухатися по вектору, визначеному в «Витоках». Проте невдовзі шанувальники франшизи почали просити розробників зробити гру, яка більше схожа на оригінальну історію Альтаїра. Якщо вірити Будону, створення «Міражу» склалося з кількох чинників.
Стефан Будон
Також керівник нагадав, що хоч Assassin's Creed Mirage і менший за масштаб, вона використовуватиме всі останні напрацювання студії. У цьому допоможе великий досвід команди та потужності сучасних платформ. Наприклад, локації стануть більш наповненими та живими порівняно з першою AC. Також Будон обіцяє більше глибини та взаємодії між системами, завдяки чому навіть сам Багдад «виявиться повноцінним героєм гри». Крім того, команда попрацювала над стелсом та зануренням.
Нагадаємо, протагоністом «Міражу» виступає Басим, якого геймери могли бачити у Valhalla. В останній він з'являється вже вмілим ассасином, але в грі він стане юним вуличним злодюжкою. Події розгорнуться у Багдаді IX століття.
Assassin's Creed Mirage випустять на ПК, PlayStation, Xbox та Luna у 2023 році. Якщо вірити інсайдерам, проект може стартувати у серпні.