Інша, трохи менш очікувана зміна стосується аудіо: в японській Assassin's Creed Shadows його обіцяють трохи переробити. Про які правки йдеться (сценарні або суто технічні на кшталт видалення з гри передсмертних криків ворогів, які втратили руки-ноги), на жаль, поки не ясно.
Журналіст PC Gamer припустив, що оскільки агентство CERO (Computer Entertainment Rating Organization) виносить свій вердикт, зокрема, на основі ідеологічної сторони проєктів, розробники цілком могли трохи адаптувати сценарій екшену, сподіваючись позбутися його найсуперечливіших елементів. Хоча це просто теорія, на її користь говорить регіональна сторінка Steam: там Ясуке, одного з центральних персонажів новинки, називають не самураєм, а «воїном, який вартий тисячі людей». Цілком імовірно, що настільки гнучке формулювання зумовлене скандалом, який вибухнув навколо історичної фігури минулої осені.
Нагадаємо, що реліз Assassin's Creed Shadows на PC, PlayStation 5 і Xbox Series X/S відбудеться 20 березня. Тоді ж Ubisoft запустить Animus Hub — унікальний сервіс, покликаний об'єднати найактуальніші релізи серії. Нещодавно, до слова, творчий керівник екшену Джонатан Дюмон (Jonathan Dumont) зізнався, що спочатку Shadows оповідала про пригоди ніндзя, однак команді дуже хотілося відтворити в бойовику кілька архетипів японського воїна. Після низки геймплейних експериментів команда вирішила, що грі потрібен другий протагоніст.