Містобуд Manor Lords уже щосили радує користувачів у ранньому доступі, але плану розвитку в нього поки що немає. Якийсь натяк на дорожню карту розробник все ж залишив — наразі він проводить опитування, щоб з'ясувати переваги аудиторії.
Автор гри Грег Стичень (Greg Styczeń) поцікавився, що необхідно доопрацювати в Manor Lords насамперед у 2024 році. Варіантів відповіді кілька: міста під управлінням ШІ, замки й облоги, економіка для пізніх стадій гри та інші типи карт. На момент написання замітки з невеликим відривом лідирує другий варіант, однак у спину йому дихає пункт зі штучним інтелектом для поселень.
Не виключено, що в підсумку буде реалізовано всі озвучені варіанти, а опитування допоможе девелоперу визначити черговість впровадження задумів у проект. У коментарях же запропонували додати великі споруди на кшталт соборів, розширити можливості сільського господарства, а також попросили не забувати про поліпшення стабільності та правки балансу.
Найімовірніше, згаданий список можна буде доповнити підтримкою модифікацій. На очі Грегу потрапив ролик зі Шреком, який гасає поселенням і лякає селян у Manor Lords. «Це зробило мій день. Важливо: поки що моди офіційно не підтримуються, але ви не можете заперечувати їхній потенціал після перегляду цього відео», - поділився розробник.
Нагадаємо, свого часу Manor Lords стала найбажанішою грою в Steam. Після запуску в ранньому доступі вона встановила кілька вражаючих рекордів, наприклад, продалася тиражем понад 1 мільйон копій лише за добу.
Також нещодавно Стичень розповів, що назва його студії Slavic Magic народилася з мема про The Witcher 3. Мовляв, остання з'явилася на світ «завдяки горілці та слов'янській магії». Грегу, як незалежному розробнику з Польщі з великими амбіціями та