Наприкінці квітня Helldivers 2 отримала великий патч , який, зокрема, торкнувся механіки патрулів, — їх стало набагато більше. Особливо сильно ця зміна позначилася на неповних загонах і соло-гравцях. У підсумку Arrowhead Studios визнала помилку і пообіцяла послабити ворожу хватку.
Як повідомив один із ком'юніті-менеджерів, усі геймери скаржаться на надто вже сильний тиск з боку жуків і роботів, через що геймплей став приносити менше веселощів. Як виявилося, в Arrowhead про це знали, але не могли приділити проблемі належної уваги через «напружені тижні». Нагадаємо, нещодавно прогримів і скандал із прив'язкою акаунтів PSN.
Ком'юніті-менеджер із ніком Twinbeard
Фахівець попередив, що на перегляд і тестування згаданих особливостей потрібен час. У співтоваристві часто порушується питання про швидкість виходу патчів для Helldivers 2. Мовляв, Arrowhead варто сповільнитися, щоб опрацьовувати оновлення ретельніше. Інакше в них і в преміальних заслугах не буде сенсу, оскільки шутер розгубить весь свій шарм і веселощі. Раніше глава студії Йохан Пайлстедт (Johan Pilestedt) визнав, що команда занадто захопилася правками балансу.