«Число одночасних гравців у Spectre правда не таке високе, на яке ми сподівалися», - визнав Мітчелл і підкреслив, що для проектів з упором на PvP потрібно багато людей для здорового матчмейкінгу. Інакше підвищується час очікування, а можливість нарватися на читера зростає.
Ситуація, що склалася, схоже, не лякає Mountaintop . «Я можу запевнити вас, що Spectre Divide нікуди не збирається», — заявив керівник. Сервери не закриваються, оновлення продовжать виходити, а якщо аудиторія не перестане зменшуватися, команда має план дій на цей випадок. Наприклад, об'єднають черги під час підбору матчу. Розробник пообіцяв продовжити кампанію із залучення користувачів.
Нейт Мітчелл
Також Мітчелл навів невелику статистику: з моменту релізу було зіграно 1,42 мільйона матчів, а спільними зусиллями геймери провели у Spectre Divide 3,67 мільйона годин (понад 400 років).