Відповідальна за Diablo IV команда провела ще один стрім, в рамках якого розповіла про майбутній патч 1.1.1. Мова зайшла про виправлення в балансах класів, поліпшення з розряду «якість життя» та багато іншого.
У бесіді брали участь гейм-директор Джо Шелі (Joe Shely), його помічник Джо Пайпора (Joe Piepiora), провідний дизайнер класів Адам Джексон (Adam Jackson) та головний ком'юніті-менеджер Адам Флетчер (Adam Fletcher). Нижче зібрали основні тези з прямого включення:
Ми зробимо так, щоб ривок скакуна знищував перешкоди, що руйнуються. Я тут зрозумів, що не уточнив це під час сьогоднішніх «посидіньок біля багаття».
У майбутніх апдейтах студія хоче зробити так, щоб шкода по вразливих супротивниках і критичні втрати не відчувалися настільки обов'язковими для білдів, як зараз. Для цього колектив покращить інші характеристики. У планах підвищити ефективність ультимативних здібностей у ендгеймі, знизити силу ефектів контролю у ворогів та інше.
Крім того, автори Diablo IV поділилися внутрішньоігровою статистикою за підсумками першого тижня сезону:
Детальний опис латки під номером 1.1.1 викотять 2 серпня, а саме оновлення — 8 серпня. Раніше Blizzard нагадала, що не вітає використання стороннього програмного забезпечення в Diablo IV. Порушникам загрожують покарання аж до банів.