Автори Star Wars Jedi: Survivor розвинули ключові механіки Fallen Order. Зокрема, дизайн-директор Джефф Мейджерс (Jeff Magers) розповів журналісту IGN, як розробники поглибили елементи метроідваніі.
У «Ордені» не вистачало стимулів до вивчення світу — по більшості додаткових закутків розкидали бляклі косметичні предмети на кшталт пончо для Кела. Як запевнив Мейджерс, в Survivor студія Respawn Entertainment зробила дослідження більш корисним і цікавим:
Співробітник IGN випробував гру та розповів про одну з доступних планет – Кобо. Насамперед там розташована кантина, де, як у храмі Вогню з Dark Souls, збираються персонажі. Світ поза хаба будується за законами жанру метроідваній — деякі області недосяжні до того часу, поки ви відкриєте певну здатність.
Мейджерс додав, що на всіх планетах космічний корабель Кела приземляється недалеко від центральної локації — дістатися судна стало легше, ніж у Fallen Order. Також з'явилося швидке переміщення між місцями для медитації, проте, як наголосив дизайн-директор, користуватися ним необов'язково.
Star Wars Jedi: Survivor вийде 28 квітня на ПК (Steam, EGS, EA app), PlayStation 5 і Xbox Series.