Напевно Call of Duty: Black Ops 6 не посоромиться відгризти значну частку вільного простору на накопичувачах. Щоб хоч якось оптимізувати обсяг файлів, девелопери дійшли до спірного рішення, через яке користувачі будуть зобов'язані забезпечити постійне підключення шутера до Інтернету.
Відповідне пояснення з'явилося в блозі гри. Як заявили в Activision, постійний зв'язок із Мережею потрібен на всіх платформах і для всіх режимів, включно з сюжетною кампанією. Як підкреслили в PC Gamer, у всіх попередніх частинах серії консольщики могли спокійно грати в сюжетні місії офлайн.
За словами видавця, необхідність постійного підключення зумовлена стрімінгом текстур із «хмари». За допомогою цієї технології команда хоче надати зображення найвищої якості та скоротити займаний обсяг пам'яті на накопичувачах. Скільки нова «колда» від'їла б місця без подібних хитрощів і подумати страшно.
На сторінці Black Ops 6 у магазині Xbox красується моторошна цифра в 309,85 гігабайта — перед нами «найважча» Call of Duty на поточний момент. Однак сильно переживати не варто. Activision окремо уточнила, що долучила до набору не тільки файли Black Ops 6, а й застосунок Call of Duty разом із даними від другої та третьої Modern Warfare. Загальна вага Black Ops 6 зменшиться після релізу.
До речі про нього — запуск Call of Duty: Black Ops 6 відбудеться 25 жовтня на ПК (Steam, Battle.net, Microsoft Store), Xbox і PlayStation. Також шутер загляне в Game Pass. Підписки PlayStation Plus і Game Pass Core для сюжетної кампанії не знадобляться. У Black Ops 6 буде доступний сплітскрін, але не на Xbox One і PlayStation 4.