Фанати Blizzard знають, що реліз ігор студії не відбувається гладко. Наприклад, на старті Diablo II: Resurrected зіткнулася з серверними проблемами, запуск Overwatch 2 затьмарився рядом схожих проблем, а «помилка 37» досі викликає у шанувальників Diablo III нервові посмикування. Однак із Diablo IV точно нічого такого не станеться, запевняють розробники.
Про це в бесіді з Eurogamer розповіли арт-директор нової Diablo Джон Мюллер (John Mueller) та помічник гейм-директора Джо Пайпора (Joe Piepiora). За їхніми словами, кожен бета-тест, а також стрес-тест серверів, що нещодавно пройшов, допоміг команді побачити ліміти технічного потенціалу. Тому студія приділила час тому, щоби забезпечити безпроблемний запуск «четвірки».
Крім того, більше року Blizzard проводила внутрішні випробування Diablo IV. Колектив навантажував сервери мільйонами автоматизованих облікових записів, які здійснювали базові дії: вбивали монстрів, об'єднувалися в групи, одягали екіпірування тощо. Проте тестування гри з живими людьми давало розробникам набагато більше їжі для роздумів.
Джон Мюллер
Нагадаємо, Diablo IV стартує 6 червня на ПК (Battle.net), PlayStation та Xbox. Зайти в гру раніше зможуть власники попередніх замовлень Deluxe-і Ultimate-видань.