У розмові з Engadget гендиректор Bloober Team Петро Бабено (Piotr Babieno) зізнався, що вихід недавньої Layers of Fear ознаменував новий етап у розвитку студії. Відтепер команда відійде від психологічних хорорів і почне робити хорори масового споживання.
Колектив все ще залишається в рамках жанру хорор, але зрушить свій фокус:
Петро Бабено
Через те, що ігри Bloober здебільшого лякали свій атмосферою, сюжетом та оточенням, їх часто називали «симуляторами ходьби». І керівник погоджується з цією характеристикою. За його словами, раніше команда зосереджувалась на історії, якості графіки, музиці та загальному настрої проекту, але тепер фахівці приділятимуть увагу геймплею. Глава студії розраховує, що зміна творчого спрямування залучить більшу аудиторію.
Петро Бабено
Цією ідеєю в Bloober спалахнули після початку розробки оновленої Silent Hill 2 для Konami. Ремейк стане першим проектом студії після зміни вектору розвитку.
До слова про «Тихий Пагорб». Коли навколо Bloober Team почав формуватися образ фахівців із психологічних хорорів, Бабено став оббивати пороги Konami. Він намагався переконати компанію дозволити його підопічним зробити гру Silent Hill. Вперше він звернувся до Konami у 2015 році з пропозицією випустити спін-офф Silent Hill. Переговори тривали протягом чотирьох років, доки 2019-го японці не запросили Бабено на особисту зустріч. Там вони попросили Bloober підготувати презентацію своєї версії SH2. У результаті вибір Konami впав на Bloober - тайтл анонсували 2022-го.
Петро Бабено
Крім того, генеральний директор розповів, що не планує проводити скорочення чи нарощувати кількість співробітників. Також він не має наміру шукати покупця для Bloober. На його думку, найкраще студія працює незалежною: «Я б хотів