На ПК нарешті відбувся реліз The Last of Us: Part I – покращеної версії оригінальної TLoU 2013-го. На жаль, старт у порту видався жахливим через його технічний стан, який паплюжить добре ім'я творіння Naughty Dog.
Коли ПК-версію ремейку перенесли з 3-го на 28 березня, розробники обіцяли випустити гру «у найкращому вигляді», проте щось пішло не так. На момент написання новини The Last of Us: Part I всього 33 % позитивних відгуків у Steam. Нагадаємо, за портування зомбі-екшену відповідала студія Iron Galaxy. Раніше команда займалася ПК-версією Uncharted 4, а також сумнозвісним портом Batman: Arkham Knight.
Геймери в пух і прах громять The Last of Us: Part I, відзначаючи цілу купу технічних проблем. До них відносяться просідання фреймрейту, постійні вильоти, «заїкання» картинки, тривалий час завантаження та погана оптимізація. Вишнею на торті є непристойно довга компіляція шейдерів. У деяких процес розтягується на кілька годин. «Компіляція шейдерів триває більше за належний час на рефанд, ні, ну це п'ять!», — обурюється один із користувачів.
Незабаром Naughty Dog відреагувала на шквал критики і заявила, що вже вивчає неполадки. Якщо вірити девелоперам, відомі проблеми виправлять у майбутніх патчах. Команда створила розділ на своєму сайті, де відзначила несправності, які вже перебувають у роботі. Серед них час компіляції шейдерів, продуктивність та стабільність під час фонової компіляції, сумісність із старішими драйверами та інше.
Тим часом піковий онлайн The Last of Us у Steam зупинився на позначці 36 496 осіб. Це четвертий результат серед колишніх ексклюзивів PlayStation. Вище виявилися тільки God of War, Marvel's Spider-Man Remastered та Horizon Zero Dawn.
The Last of Us: Part I вже доступна в Steam та Epic Games