Схоже, на цвинтарі Ubisoft нещодавно з'явилося свіже поховання, а ім'я йому — Splinter Cell: Hunters. Якщо вірити користувачеві, який назвав себе плейтестером цього проекту, компанія скасувала королівську битву за кілька тижнів до анонсу.
За даними гравця, Splinter Cell: Hunters була королівською битвою у форматі PvPvE від третьої особи. У ній були різні оперативники, класи, що настроюються, і нічна карта. Парам геймерів пропонувалося знаходити та ліквідувати важливі цілі, розкидані по всій локації, а також боротися з іншими користувачами та ШІ-противниками. Коли один із дуетів першим діставався цілі, він отримував можливість обчистити схованки, а потім залишити локацію. Що відбувається з оперативниками, що залишилися в грі, автор не повідомив. Загалом карти «Мисливців» містили до тридцяти осіб.
Серед інших особливостей Splinter Cell: Hunters були:
Раніше Ubisoft прочухала свої проекти, які знаходяться у виробництві, і скасувала одразу кілька з них. Як причина компанія вказала «фінансову ситуацію, що змінилася». Тим часом із ремейком першої Splinter Cell твориться щось незрозуміле. Том Хендерсон (Tom Henderson) повідомляв, що команду проекту направили допомагати з розробкою наступної Far Cry.