Після анонсу Bayonetta 3 у 2017 році фанатам довелося ще п'ять років чекати подробиць про гру. За словами колишнього редактора Game Informer Імрана Хана (Imran Khan), виробництво затяглося, оскільки PlatinumGames хотіла ввести у триквел напіввідкритий світ, але відмовилася від ідеї на півдорозі.
Хан стверджує, що Bayonetta 3 анонсували дуже рано. Розробку сповільнила пандемія, також негативно вплинуло звільнення колишнього керівника третьої частини на ранньому етапі виробництва. Журналіст не називає імені фахівця, але, швидше за все, мова про Юсука Хасімото (Yusuke Hashimoto) — директор Bayonetta 2 і продюсер першої частини. Він залишив PlatinumGames у 2019 році .
Однак найбільше часу пішло на переробку бойовика. Спочатку триквел мав стати грою з напіввідкритим світом.
Скрытое содержимое
Команда багато експериментувала, але ідея не складалася в плані темпу. Свій внесок зробила і Nintendo - компанія попросила PlatinumGames повернутися до звичної схеми, та й Switch не могла подужати подібне навантаження.
Якщо вірити журналісту, у фінальній версії гри зустрічаються аспекти, які спочатку планувалися для напіввідкритого світу. Наприклад, центральний світ Фула розбитий на дрібні частини, якими Байонетта подорожує разом з Віолою, щоб потрапити до інших вимірів. «Думаю, якщо студія вважала, що задум не спрацював, то ми, швидше за все, не пропустили нічого важливого», — пише Імран Хан.
Bayonetta 3 вийшла 28 жовтня ексклюзивно на Nintendo Switch. Проект отримав високі оцінки як від критиків, і від геймерів. Незадовго до релізу навколо гри вибухнув скандал, пов'язаний із заміною голосу Байонетти. Хелена Тейлор (Hellena Taylor), оригінальний голос відьми, заявила, що відмовилася озвучувати героїню,