Deathloop за масштабом не поступається попереднім витворам Arkane Studios. Проте замислювалася вона як невеликий проект, який мав підготувати девелоперів до роботи над наступною AAA-грою.
Про це у розмові з Rock Paper Shotgun розповів Рафаель Колантоніо (Raphaël Colantonio), засновник Arkane. Після слабких продажів Dishonored 2 та Dishonored: Death of the Outsider власники студії з Bethesda засумнівалися у світлому майбутньому серії та запропонували розробникам зайнятися маленьким та експериментальним проектом перед тим, як взятися за щось серйозне.
Рафаель Колантоніо
Приблизно тоді Prey (2017) отримала roguelite-доповнення Mooncrash. Тобто Arkane вже тоді цікавилася цим жанром, до того ж він був популярним серед гравців та девелоперів. У результаті студія вирішила розвинути його ідеї в наступній грі, якою і виявилася Deathloop.
Щоправда, до кінця розробки Deathloop назвати маленькою грою язик не повертався. «Швидше за все, створення Dishonored 3 коштувало б стільки ж. Спочатку це не планувалося», — сказав Колантоніо.
До моменту виходу Deathloop Колантонио вже не працював в Arkane - він продовжив творчий шлях роботою над Weird West у власній студії WolfEye. Тим не менш, Arkane не забула про Dishonored - Дінга Бакаба (Dinga Bakaba), керівник підрозділу в Ліоні, нещодавно підтвердив, що події Deathloop і Dishonored відбуваються в одному всесвіті.