Пальяруло знову заявив, що пишається Starfield і назвав її «найскладнішим проектом Bethesda за багатьма параметрами».
Еміль Пальяруло
Дизайн-директор підкреслив, що Starfield справді може бути грою не для всіх, проте проект сформував власну фанбазу. І вона продовжує зростати. «Раніше Bethesda асоціювалася з Elder Scrolls . Пізніше додалася Fallout, а тепер студія пов'язана відразу з Elder Scrolls, Fallout і Starfield – це велика трійця Bethesda», – сказав Пальяруло.
За майбутнє гри Пальяруло не переживає, оскільки у розробників повно ідей. Ба більше, команда намагається прислухатися до думки спільноти, і це дає свої плоди. Транспортні засоби, розширені налаштування рівня складності тощо — нічого цього не було в початковому плані. Багато правок і добавок з'явилися саме на основі відгуків користувачів.
Еміль Пальяруло