У світі гри рішення можуть серйозно впливати на психіку героїв і на навколишнє середовище — в цьому і полягає суть «проривної психогеографічної механіки». Межі між розумом і оточенням розмиваються, а також трансформуються і стикаються з кожним зробленим вибором.
Грант Робертс
У Longdue перейшли близько дванадцяти фахівців ZA/UM. Повний список причетних розробників невідомий, але в GamesRadar+ зазначили, що арт-директор Олександр Ростов (Aleksander Rostov) і провідний сценарист і дизайнер Роберт Курвіц (Robert Kurvitz) не беруть участі у виробництві.
Longdue має намір створювати ігри, що викликають як емоційний, так і інтелектуальний відгук. Співробітники хочуть, щоб студія асоціювалася зі стабільним випуском якісних тайтлів з упором на глибину та оповідальну цілісність.