Якщо вірити чуткам, розрахована на багато користувачів гра по всесвіту The Last of Us буде умовно-безкоштовною. На це натякає й нещодавнє поповнення у студії Naughty Dog – вона найняла головного дизайнера монетизації.
Посада дісталася Андерсу Говарду (Anders Howard) – про це він повідомив у LinkedIn. Говард сім з половиною років працював у Epic Games, а потім 10 місяців пропрацював у Ubisoft Stockholm. У складі «епіків» Говард був старшим дизайнером систем Fortnite - він допомагав створювати систему прогресу для бойового пропуску.
Нагадаємо, раніше Naughty Dog також шукала продюсера сервісної моделі. За словами журналіста Тома Хендерсона (Tom Henderson), студія готує як мінімум три проекти, проте фритуплейна модель поширення найкраще підходить саме мережевим «Одним із нас» .
Naughty Dog розповість про онлайнову The Last of Us у 2023 році. Скорочати очікування новин допоможе серіал за мотивами оригінальної гри — його прем'єра відбудеться вже 15 січня.