Реліз Dwarf Fortress у Steam вже став великим успіхом для видавця Kitfox Games. Компанія розраховувала продати 160 тисяч копій за два місяці, а досягла цієї планки лише за добу.
Таку планову цифру у своєму об'ємному дослідженні поставив економіст, якого видавець найняв, щоб спрогнозувати очікуваний виторг. Глава видавництва Таня Шорт (Tanya Short) ще до релізу пожартувала у твіттері, що вказане число має бути більшим, і зробила ставку на алгоритми Steam.
Як зауважив PC Gamer, одне з найпопулярніших обговорень на сторінці гри в Steam — це питання користувача до спільноти: Ви грали у безкоштовну гру і чекали 25 років, щоб заплатити за неї $30?». І слідом йдуть десятки сторінок з відповіддю «Так».