Джон Кармак (John Carmack) — співзасновник студії id Software і провідний програміст її ранніх ігор, включаючи Wolfenstein 3D, Doom та Quake. З 2013 року він працював технічним директором VR-підрозділу Meta (раніше воно називалося Oculus), але тепер вирішив залишити компанію.
За словами девелопера, він намагався наставити Meta на істинний шлях, але не зміг кардинально змінити ситуацію в колективі:
Як зазначає Кармак, багато з того, на що він скаржився, через рік чи два починало працювати як слід. Однак, хоч би як розробник намагався, він не міг позбутися чужих дурних рішень до того, як вони завдадуть шкоди, або задати напрям, якого дотримувалася б вся команда.
Надалі Кармак продовжить займатися Keen Technologies – своїм стартапом у галузі штучного інтелекту. Повертатися до віртуальної реальності він найближчим часом не збирається.