Автори Digital Foundry записали відео, в якому згадували ігри 2022 року. У підсумку у команди вийшов список найвидатніших у плані графіки проектів, що вийшли за останні 12 місяців.
Трійка найкращих
«Багато чого варто сказати про силу освітлення… Адже якщо з ним щось не так, мозок відразу розуміє, що перед нами відеогра», — з цих слів почав свою промову Алекс Батталія (Alex Battaglia). Трасування променів і робота зі світлом дійсно до невпізнання перетворюють стареньку Portal. Адже її створювали без урахування цієї технології.
Ведучий зізнався, що міг би пройти Portal за годину або навіть швидше, але в результаті витратив на неї більше трьох годин, оскільки розглядав освітлення і те, як світло поводиться в різних ситуаціях.
Дітище Striking Distance претендувало на перше місце в цьому чарті, але автори DF не змогли заплющити очі на плачевний стан хорору на старті. Проте, на думку фахівця DF Джона Ліннемана (John Linneman), девелопери виконали феноменальну роботу. Його колега Алекс Батталія зазначає, що ніколи не здогадався, що The Callisto Protocol виконано на базі Unreal Engine 4. Настільки добре в ній зроблені моделі персонажів, оточення та лицьові анімації.
Ведучі звернули увагу, наскільки важливу роль відіграє рейтрейсинг. Мовляв, навіть версії для PS4 та Xbox One замислювалися з урахуванням трасування променів – про це говорять відображення та тіні. «Світ відчувається більш наповненим, коли ці функції працюють», - вважає Ліннеман.
Команда Digital Foundry зазначила, що у сіквелі Guerrilla Games вдалося виправити та покращити кожен аспект гри, порівняно з першою частиною. «Вони навіть перестаралися у тих місцях, на які скаржилися найбільше. І тепер все виглядає набагато краще», - поділився Батталія.
Якщо в Horizon Zero