Pentiment – детективна історія з незвичайним художнім стилем. Критики практично в один голос нахвалюють творіння Obsidian Entertainment, проте гра могла зовсім не побачити світла. Про це в ефірі подкасту Waypoint Radio розповів гейм-директор Джош Сойєр (Josh Sawyer).
Керівник прямим текстом заявив, що не наважився б пітчити Pentiment, якби не існування Game Pass. За словами Сойєра, ідея для гри здавалася йому «занадто нішевою та неординарною», щоб просувати її звичним шляхом. Видавництва неохоче беруть у роботу невеликі проекти, які не принесуть багато грошей, пояснив фахівець.
Розробник кілька років тримав ідею у голові, поки Obsidian не стала частиною Xbox у 2018 році. Тільки тоді Сойєр наважився запропонувати проект за своїм задумом: «Я вважав, що подібна гра чудово підійшла б такому підписному сервісу, як Game Pass» .
Гейм-директор зі сміхом зізнався, що практично змусив свого боса виділити кошти на Pentiment. Сойєр пообіцяв зібрати невелику команду і не роздувати її, щоб не вплинути на розробку більших проектів Obsidian. Наприклад, тієї ж фентезійної Avowed.
Pentiment випустили 15 листопада на ПК (Steam, Microsoft Store) та Xbox. З першого дня пригода доступна і за підпискою Game Pass.