В історичному детективі Pentiment не передбачено озвучення, оскільки дія гри розгортається на сторінках книги з гравюрами. Герої спілкуються виключно текстом. Однак Obsidian Entertainment придумала, як обіграти різні голоси персонажів – у цьому допомогли текстові ефекти.
Нагадаємо, через рукописи Pentiment перенесе геймерів до Німеччини на початку XVI століття. У центрі історії знаходиться талановитий ілюстратор Андреас Малер, який виявляється втягнутим у події, пов'язані із серією вбивств, — вони відбуваються в абатстві Кірзау протягом 25 років. Художник зробить все можливе для щоб знайти злочинців, і кожна його дія має далекосяжні наслідки.
Скрытое содержимое
Виробництвом Pentiment керує Джош Сойєр (Josh Sawyer), котрий колись очолював розробку Fallout: New Vegas. Він розповів, що період у чверть століття обрали не просто так.
Джош Сойєр
Важливу роль у оповіданні Pentiment має текст — озвучки в детективі немає, тому гравець в особі Андреаса покладатиметься лише на репліки персонажів у діалогах. Команда створила кілька шрифтів, щоб зімітувати голоси героїв та показати різницю між ними.
За словами арт-директора Ханни Кеннеді (Hannah Kennedy), протагоніст вибирає шрифт залежно від того, як він сприймає кожного нового зустрічного. Якщо відбувається щось, що змінює думку Андреаса про того чи іншого персонажа, зміниться і ефект його тексту, щоб краще показати, ким насправді є герой, що стоїть перед ілюстратором.
Скрытое содержимое
Інші цікаві факти:
Pentiment випустять 15 листопада на ПК (Steam, Microsoft Store) та Xbox, а також у Game Pass.