Автори Digital Foundry протестували The Callisto Protocol і з'ясували, що продуктивність релізної версії хорору від Striking Distance на ПК і консолях дуже відрізняється. Тим часом розробники вже випустили патч, який має виправити плачевну ситуацію на комп'ютерах.
Нижче зібрали головні тези з аналізу Digital Foundry:
Режим продуктивності ліворуч, а якості праворуч. Трасування променів та більш опрацьовані тіні присутні лише у другому режимі.
«Освітлення і тіні істотно змінюють атмосферу локації», — підкреслює Ліннеман.
Зліва версія для PS5, а справа — Series S.
Підбиваючи підсумок, Ліннеман назвав The Callisto Protocol однією з улюблених ігор 2022 навіть незважаючи на те, що запуск хоррора затьмарили біди з продуктивністю на ПК і Xbox. Його вразила візуальна складова проекту, а також відзначив звуковий дизайн. Ведучий згоден з тим, що порівняння The Callisto Protocol із Dead Space неминучі, проте новинка робить набагато більший акцент на битвах у ближньому бою.
Striking Distance вже випустила патч, націлений на виправлення ситуації з компіляцією шейдерів. При першому включенні після апдейту в меню можуть спостерігатися підгальмовування, що попереджають девелопери. Колектив займається й іншими проблемами, щоб краще оптимізувати гру.
Здебільшого геймери кажуть, що оновлення справді допомогло, проте зустрічаються й протилежні думки. Заплатка не вирішила всіх бід The Callisto Protocol. Наприклад, ЗМІ пишуть, що гра, як і раніше, неефективно використовує залізо систем.
На що патч точно вплинув, то це на думку спільноти. Рейтинг хорору в Steam піднявся до 46% позитивних відгуків. Нагадаємо, на старті він вагався в районі 25%.