Реліз Star Wars Jedi: Survivor переносили на шість тижнів, щоб виловити баги та покращити оптимізацію. Схоже, цього часу забракло — в оглядах преса звернула увагу на проблеми з продуктивністю у грі навіть на потужних системах.
Судячи з розподілу оглядів на Metacritic, більшість журналістів протестувала Star Wars Jedi: Survivor на PS5. На консолі Sony теж є біди з продуктивністю, але на ПК ситуація набагато гірша. Наприклад, у комп'ютерній версії постійно скаче фреймрейт, і налаштування на це ніяк не впливає. Також експерти повідомляють , що оптимізація кульгає в плані використання ресурсів системи. Гра нерівномірно розподіляє навантаження між ядрами процесора і лише напівсили покладається на відеокарту.
Демонстрація ПК-версії від німецького порталу GameStar
Щойно вийшли перші огляди, Electronic Arts поспішила випустити заяву, мовляв, у день релізу на всіх платформах вийде патч. А найближчими тижнями з'являться латки, які виправлять помилки, піднімуть продуктивність і додадуть більше опцій доступності.
Також девелопери підтвердили , що режим «Нова гра +» і фоторежим пропишуться в Survivor на релізі. Для «НГ+» запровадять такі три перки: один збільшує урон як друзів, так і ворогів, другий розставляє посилених противників замість стандартних і навчає їх новим прийомам, а третій змінює одягнені на Кела косметичні предмети на випадкові після відродження.
Біди із продуктивністю не завадили Star Wars Jedi: Survivor заробити високі оцінки від критиків. Преса в один голос нахвалює творіння Respawn і називає його еталонним сіквелом – команда покращила практично всі аспекти, закладені у Fallen Order. Продовження вийде на ПК, PlayStation 5 та Xbox Series вже завтра, 28 квітня.