Starfield — масштабна RPG, яка замучила багатьох незліченними завантажувальними екранами. У розмові з порталом VideoGamer колишній художник Bethesda Game Studios Нейт Перкіпайл (Nate Purkeypile) висловив здивування, що в підсумковій версії виявилося так багато завантажень.
Тим часом у Новій Атлантиді гравці можуть скористатися системою поїздів для швидкого переміщення містом. Але замість того, щоб зайти в саму «електричку», система вставляє завантажувальний екран. Перкіпайл пожартував, що це зроблено навмисно, щоб не довелося сидіти у вагоні протягом усієї поїздки.
Перкіпайл приєднався до Bethesda 2007 року, а покинув її 2021-го під час розробки Starfield. Йому не подобалися численні наради, кількість співробітників, які зайняті одним проєктом, а також використання процедурної генерації в RPG. У підсумку розробник заснував студію Just Purkey Games, у складі якої випустив атмосферний екшен-хоррор The Axis Unseen.