Шведська студія Frictional Games прославилася завдяки жахів Penumbra, Amnesia і SOMA. Проте колектив хоче асоціюватися не лише з хорорами та поглядає у бік інших жанрів.
Розмовляючи з сайтом 80 Level, глава Frictional Томас Грип (Thomas Grip) пояснив, що в першу чергу команда робить ставку на густу атмосферу та сильні сюжети. Ці цінності вдало поєднуються з жанром жахів, але автори не мають наміру заганяти себе в тісні рамки.
У тій самій розмові Грип заявив, що він та його колеги не сприймають Frictional як скромну інді-студію. Так, у компанії немає бюджету на розгонисті кат-сцени, але вона прагне випускати найкращі у своєму роді ігри — навіть якщо мова про жанр, в якому доведеться змагатися з AAA-проектами.